Сектори
Према Правилнику о унутрашњем уређењу и систематизацији радних места у Националној академији за јавну управу образују се следеће основне унутрашње јединице:
- Сектор за истраживање и припрему програма обука и акредитацију;
- Сектор за спровођење програма обуке;
- Сектор за међународну сарадњу и пројекте;
- Сектор за финансијске, правне и опште послове
Сектор за истраживање и припрему програма обука и акредитацију
У Сектору за истраживање и припрему програма обука и акредитацију обављају се послови који се односе на: развој методологије и стандардних инструмената за утврђивање потреба за стручним усавршавањем у jавној управи; спровођење процене потреба за стручним усавршавањем запослених у јавној управи; аналитичко-истраживачке активности; развој предлога програма обука; пружање стручне помоћи у припреми посебних програма обука и нихову акредитацију; развој других програма стручног усавршавања који се повере Академији; спровођење процеса акредитације предавача, реализатора и спроводилаца програма; припрема прописа из делокруга Сектора; координацију рада сталних стручних тела; развијање инструмената узајамне стручне подршке, коучинга и менторства, као и иновативних метода учења; утврђивање стандарда квалитета обука службеника у јавној управи и праћење примене; анализу извештаја о реализованим обукама и оствареним ефектима обука и друге послове из области утврђивања потреба, припреме програма, развоја система стручног усавшавања, праћење спровођења и извештавање о спровођењу планских докумената из делокруга органа и дигитализациіе стручног усавршавања као и учешће у процесима који су у вези са стручним усавршавањем државних службеника.
Сектор за спровођење програма обуке
У Сектору за спровођење програма обука обављају се послови који се односе на: припрему плана реализације програма обука и потребних ресурса; припрему прописа из делокруга Сектора; организацију и координацију процеса реализације обука у седишту Академие и ван седишта; координацију сарадње са лицима у органима јавне управе задуженим за планирање и спровођење стручног усавршавања, старање о организационим и техничким условима за реализацију програма обука; вођење Централне евиденциіе програма стручног усавшавања; развој и унапређење информационог система за подршку стручном усавршавању запослених у јавној управи; припрему периодичних извештаја и унос података у базу података; администрирање online обука; верификациу обука; координацију спровођења електронског учења и развој електронског учења и интерактивног наставног материіала, организовање и чување материіала, медијатеке, литературе и других докумената који настану у току реализацие обука; израду и ажурирање интернет презентациіе Академије старање о коришћењу рачунара и одржавања мреже и информационих система и евиденција које користи и води Академија; давање предлога за унапређење процеса спровођења обука; учешће у припреми и спровођењу програма обуке предавача и реализатора обука; организацију коучинг разговора и менторских програма; утврђивање ефеката реализованих програма обука; израду периодичних извештаја о евалуацији програма стручног усавршавања, праћење спровођења и извештавање о спровођењу планскихдокумената из делокруга органа, учешће у процесима који су у вези са стручним усавршавањем државних службеника и друге послове из области спровођења програма стручног усавршавања.
Сектор за међународну сарадњу и пројекте
У Сектору за међународну сарадњу и пројекте обављају се послови који се односе на: успостављање и одржавање сарадње са међународним партнерима и институцијама за образовање и усавршавање службеника у јавној управи; преговарање о платформи и припрему полазних основа за закњучивање споразума о сарадњи са партнерима; сарадњу са научно-истраживачким организацијама, донаторима и организацијама цивилног друштва; идентификовање и израђивање предлога пројеката и релевантне пројектне документације и учествовање у раду релевантних секторских група за планирање и програмирање пројеката из међународне развојне помоћи и фондова ЕУ и праћење спровођења пројеката у сарадњи са унутрашњим евиденцијама у Академији и партнерима на пројектима, праћење спровођења пројеката и друге послове из области међународне сарадње и управљања пројектима.
Сектор за финансијске, правне и опште послове
У Сектору за финансијске, правне и опште послове обављају се послови који се односе на: припрему мишљења о предлозима и нацртима аката која припремају други органи који су у вези са делокругом Академије; припрему прописа из делокруга Сектора; радне односе и припрему аката о правима, обавезама и одговорностима државних службеника и намештеника у Академији; приступ информацијама од јавног значаја; финансијско-материјалне и рачуноводствене послове; финансијско-рачуноводствене послове у вези са спровођењем комерцијалних програма обука; припрему финансијуског плана Академије; израду Плана јавних набавки и његовог спровођења за потребе Академије; стручно-оперативне, техничке, физичке, организационе и процедуралне послове; увођење и примена стандарда везаних за безбедност као и безбедност и здравље на раду; одбрану и ванредне ситуације, и други послови из области правних, финансијских и општих послова.